Twitter
RSS

you

Kimselerin bilmesi gerekmeyen ama herkesin duymasını da istediğim ilginç bi duyguymuş epeydir unuttuğum.. Bir tepkisi ile içimin sıkıştığı, günün her anı benimle birlikte olan, ara sıra burcumun özelliğinden dolayı patavatsız bir cümle kurarak istemeden incittiğimi düşündüğüm, boşluğa dalıp sürekli tebessüm etmemi sağlayan sana nasıl teşekkür etmeliyim bilemiyorum.. İkimizin de zor bir döneminde, tesadüf sonucu tanışmalara asla inanmayan bana umut ışığı olan, beni bu denli anlayabilen, kendi derdini öteleyip araya benimkini de sıkıştıran sana sayfalar dolusu yazmak bile az aslında.. Nehirde yüzen iki balığın suyun akışında müzik dinleyerek ağır ağır ilerlemesine bizzat tanık oluyorum son birkaç aydır.. Oltalardan ve ağlardan öyle güzel manevralarla kaçmaktayız ki balıkçılara karşı kazandığımız bu zaferler birbirimize olan inancımızı doruğa çıkartmakta..

Ve sonra sen geliyosun, tesadüf o ki tam da yolculuğunun başladığı sırada bu satırlar dökülüyo içimden.. Eminim şu dakika yanımda olsan söyleyemeyeceklerimi fırsattan istifade buraya döküp benim için ne kadar değerli olduğunu, dün gece birkaç hafta görüşemeyeceğimizi söylediğinde gözlerimin nasıl dolduğunu, yatağa yattığımda o birkaç hafta sensiz ne yapacağımı düşündüğümde suratımda oluşan ifadeyi bilmeni istediğim için yazıyorum bunları bitanem.. Hiç büyümeyip daima çocuk kalmak isteyen bana yine benim gibi olan seni buluşturduğu için yaratıcıya ne kadar şükretsem az... Her şey seninle anlamlı ve seninle muhteşem bebek :) Nolursun hiç bitmesin bu masal, nolursun oku ve düşün bunları...
Sisteminizde Flash Player 10 kurulu değil :(